Christmas comin...

View previous topic View next topic Go down

Christmas comin...

Post  iMAN-文 on Tue Dec 08, 2009 12:41 pm

Christmas comin..so excited... lol!

Vote plz...^^ LOOL
avatar
iMAN-文
PowerFul Member
PowerFul Member

Posts : 362
Points : 417
Reputation : 9
Join date : 2009-11-27
Age : 21
Location : Malaysia, Malacca

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  BetaNemesis on Tue Dec 08, 2009 12:47 pm

Not vote, rate. Anyway, the animation isn't...natural, so...7/10?
avatar
BetaNemesis
Alpha Member
Alpha Member

Posts : 1331
Points : 1966
Reputation : 56
Join date : 2009-07-16
Age : 21
Location : Singapore

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  iMAN-文 on Tue Dec 08, 2009 1:02 pm

BetaNemesis wrote:Not vote, rate. Anyway, the animation isn't...natural, so...7/10?
Ha..sowwi for my poor english ^^
Btw...I make it un natural to make it like very excited...you get wht i mean???:P
Anyway...thx and others plz rate more^^
avatar
iMAN-文
PowerFul Member
PowerFul Member

Posts : 362
Points : 417
Reputation : 9
Join date : 2009-11-27
Age : 21
Location : Malaysia, Malacca

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  UnknownB®yan™ on Tue Dec 08, 2009 1:46 pm

I like it very much ..
avatar
UnknownB®yan™
Senior Member
Senior Member

Posts : 512
Points : 632
Reputation : 2
Join date : 2009-10-11
Location : Singapore

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  iMAN-文 on Tue Dec 08, 2009 1:53 pm

UnknownB®️yan™️ wrote:I like it very much ..
Well..thx^^
woogy
avatar
iMAN-文
PowerFul Member
PowerFul Member

Posts : 362
Points : 417
Reputation : 9
Join date : 2009-11-27
Age : 21
Location : Malaysia, Malacca

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  UnknownB®yan™ on Tue Dec 08, 2009 1:54 pm

why didn't u dress up with the santa set?
avatar
UnknownB®yan™
Senior Member
Senior Member

Posts : 512
Points : 632
Reputation : 2
Join date : 2009-10-11
Location : Singapore

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  iMAN-文 on Tue Dec 08, 2009 1:57 pm

UnknownB®️yan™️ wrote:why didn't u dress up with the santa set?

Santa set??? nope..the tummy is too big lmao...
Anyway...isnt it good to dress like this<<<? I think is perfect for christmas and birthday lolz :P
btw...my ingame character also dress like this...exactly the same! ha... lol!
avatar
iMAN-文
PowerFul Member
PowerFul Member

Posts : 362
Points : 417
Reputation : 9
Join date : 2009-11-27
Age : 21
Location : Malaysia, Malacca

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  Yeti on Tue Dec 08, 2009 5:42 pm

It looks like you made the picture smaller instead of using the normal size sprites. Makes it weird.

Yeti
GM.
GM.

Posts : 1491
Points : 3878
Reputation : 136
Join date : 2009-07-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  BetaNemesis on Tue Dec 08, 2009 6:21 pm

Nah, he made it bigger.
avatar
BetaNemesis
Alpha Member
Alpha Member

Posts : 1331
Points : 1966
Reputation : 56
Join date : 2009-07-16
Age : 21
Location : Singapore

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  Yeti on Tue Dec 08, 2009 7:11 pm

Oh, whatever D: Smaller/bigger.. you should have kept it the way it was because now it looks pixelated and bad D:

Yeti
GM.
GM.

Posts : 1491
Points : 3878
Reputation : 136
Join date : 2009-07-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  iMAN-文 on Wed Dec 09, 2009 4:11 am

lol! I d make it bigger...lolx
Anyway...Thx for you guy's advice...^^
avatar
iMAN-文
PowerFul Member
PowerFul Member

Posts : 362
Points : 417
Reputation : 9
Join date : 2009-11-27
Age : 21
Location : Malaysia, Malacca

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  Screwed on Thu Dec 10, 2009 3:05 am

WTF D: u forgot santa! *slaps*
avatar
Screwed
Good Member
Good Member

Posts : 83
Points : 126
Reputation : 4
Join date : 2009-10-23
Age : 22
Location : Look behind you...

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  iMAN-文 on Sat Dec 12, 2009 4:37 am

*ouch*??? lol!
Do you really like santa???kinda scary...lolz...
avatar
iMAN-文
PowerFul Member
PowerFul Member

Posts : 362
Points : 417
Reputation : 9
Join date : 2009-11-27
Age : 21
Location : Malaysia, Malacca

View user profile

Back to top Go down

Re: Christmas comin...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum